Das Wörterbuch für deutsche Umgangssprache und Dialekte

Muggedadscher

Fliegenklatsche

Lang ma mol de Muggedadscher selle Mugg geht ma uff d Nerve

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Ranzepfiffe

Bauchschmerzen

De Niclas kommt hit net demm gehts net gut, der het Ranzepfiffe.

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Gluggser

Schluckauf

I konn grad nit schwetze, hab de Gluggser

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Dibbfeleschisser

Ein Dibbfeleschisser ist ein "Erbsenzähler", also eine Person, die etwas ganz genau nimmt.

Caro: Moni machsch da mal noch dene Schlupf grad

Moni: Jesses, sei doch net so n Dibbfeleschisser

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Dinnpfiff

Dinnpfiff ist die badische Bedeutung für Durchfall.

I hab ebs falschs gegesse, sonsch hätt i jedserd kei Dinnpfiff.

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Dummbeidl

anderes Wort für Dummkopf

Mike: Seller Kerl het des schu widda net kapiert
Marc: Jesses, so en Dummbeidl

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014

Weckle / Weggle

Weckle oder Weggle ist die Bezeichnung für Brötchen im badischen

Sunndigs gibts bi uns immer frische Weckle

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014

Gockler

Bezeichnung für Hahn (Tier)

Hit morge het widda de Gockler von s Nochbers gebrillt

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014

Schlotzer

Lutscher (Süßigkeit)

Willsch au ebs sießes? Mir hen noch Schlotzer

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014

Kees

Käse

Zum Friehschdigg gibts bi uns immer Kees un Wurschd

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014

Wie

Bezeichnung für Wein

Willsch noch en Schluck Wie?

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014

Lapp

Anderes Wort für Mund, eher abfällig

Halt d´Lapp, du nervsch !

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Gugg

Plastiktüte

Gibsch ma grad selle Gugg dann geh i eikaaufe

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

huddle

etwas hastig, unsauber erledigen

Was huddelsch so? Mir hen doch Zit

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Kaff

Ein Kaff ist im badischen ein kleines abgelegenes Bauerndorf

In wellem Kaff wohnsch? Dann bring i dir dinne Sache am Zieschdig

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Zischdig

Dienstag

Joe: Wann hesch mol Luschd, dass ma zamme Middagesse?
Leon: Was isch am Zischdig?

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Dabber

Ein Schritt oder eine Fußspur

Mach ma jo kei Dabber in de Huusgang mit dinne dreckige Schlabbe

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

hendle

Hendle bedeutet im badischen sich zu streiten

Mutter: Was hendle na denn schu widda? Ihr gehn ma uff d Nerve

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

bleche

für etwas (ungern) bezahlen

Karl: Zahlsch noch sell Quiddung?
Muss i schu widda für so ebbes bleche? So en Schissdreck

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

bechere

Viel Alkohol trinken

Hesch schu widda zu viel gebechert leddschmols oda warum willsch hit nix dringe?

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Gosch

anderes Wort für Mund

Halt dei Lapp sonsch kriegsch eine uff d Gosch

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Bebber

ein Aufkleber

Wehe selle Kerl bebbe ma au denne Bebber uff min Karch

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Dalle

eine Delle, eine Beschädigung

Simon: Vadder gibsch ma mol din Auto ich hol d Mudder im schaffe
Vater: Aber mach ma ja kei Dalle in de neie Karch

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 04.12.2014

Remmi Demmi

Aufruhr, Party

Hit Owend isch widda Remmi Demmi angsagt

  • 0:-)
  • 0:-(

badisch

erstellt durch CR am 08.12.2014